BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wiesławska Balbina
Title
Filozofia podziału: Leroy Merlin Polska
Source
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2002, nr 3-4, s. 73-79
Keyword
Kultura organizacji, Studium przypadku, Filozofia działania przedsiębiorstwa, Hipermarkety
Corporate culture, Case study, Enterprise operation philosophy, Hypermarkets
Company
Leroy Merlin Polska
Abstract
Artykuł omawia kulturę organizacyjną firmy Leroy Merlin opartą na filozofii podziału, która zakłada, że ludzie stanowią największe bogactwo przedsiębiorstwa. Filozofia ta opiera się na dzieleniu się: wiedzą, władzą, wynikami i własnym wyobrażeniem o przedsiębiorstwie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Full text
Show
Cited by
Show
ISSN
1641-0874
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu