BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Domarecki Paweł
Title
Rzeczoznawca: bat na klientów
Source
Profit, 2002, nr 9, s. 18-19
Keyword
Reklamacje klienckie, Jakość produktu, Prawa konsumenta, Zawód rzeczoznawcy
Client complaints, Product quality, Consumer law, Chartered surveyors
Abstract
Zwrócono uwagę na różnice w traktowaniu klientów przez renomowane firmy w Polsce i w Europie Zachodniej. Przybliżono zawód rzeczoznawcy. To opinie rzeczoznawców decydują o tym, że w Polsce jest odrzucanych do 90 procent reklamacji obuwniczych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-9367
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu