BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Stefaniak Piotr
Title
Co najlepiej sprzedaje się na świecie?
Source
Boss-Gospodarka, 2002, nr 27, s. 25-26
Keyword
Produkty szybko zbywalne, Sprzedaż produktu, Konsumpcja żywności, Innowacyjność, Przemysł spożywczy, Rynek żywności
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Product sales, Food consumption, Innovative character, Food industry, Food market
Country
Świat
World
Abstract
Główne czynniki, które wpłynęły na wzrost sprzedaży w skali światowej tzw. produktów szybko zbywalnych (FMCG) to wygoda, łatwość przenoszenia, bezpieczeństwo i ich innowacyjność. Większość z nich w latach 1999-2001 cechowała się dwucyfrową dynamiką zbytu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu