- Author
- Stefaniak Piotr
- Title
- Co najlepiej sprzedaje się na świecie?
- Source
- Boss-Gospodarka, 2002, nr 27, s. 25-26
- Keyword
- Produkty szybko zbywalne, Sprzedaż produktu, Konsumpcja żywności, Innowacyjność, Przemysł spożywczy, Rynek żywności
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Product sales, Food consumption, Innovative character, Food industry, Food market - Country
- Świat
World - Abstract
- Główne czynniki, które wpłynęły na wzrost sprzedaży w skali światowej tzw. produktów szybko zbywalnych (FMCG) to wygoda, łatwość przenoszenia, bezpieczeństwo i ich innowacyjność. Większość z nich w latach 1999-2001 cechowała się dwucyfrową dynamiką zbytu.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1641-5566
- Language
- pol