BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Okrzesik Jacek
Title
Rynek reklamy zewnętrznej
Source
Boss-Gospodarka, 2002, nr 32, s.I-XI
Keyword
Reklama, Reklama zewnętrzna, Rynek reklamy, Regulacje prawne, Prawne aspekty reklamy, Konkurencja reklamowa, Agencje reklamowe
Advertising, Outdoor advertising, Advertising market, Legal regulations, Legal aspects of advertising, Advertising competition, Advertising agency
Abstract
Rok 2001 okazał się wyjątkowo trudny dla polskiej branży reklamy zewnętrznej. Krajowy rynek reklamy rozwijał się dynamicznie od lat 90. Ochłodzenie koniunktury oraz zmniejszenie popytu konsumpcyjnego w 2000 r. spowodowało wkrótce widoczne ograniczenie wydatków na reklamę, a tym samym także spadek popytu na czas i powierzchnie reklamowe.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu