BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Hejduk-Gromek Małgorzata, Pęk Małgorzata
Title
Rozwój nowych technik reklamy telewizyjnej a prawo wspólnotowe
Source
Wspólnoty Europejskie, 2001, nr 10 (122), s. 46-50
Keyword
Reklama telewizyjna, Dyrektywy WE, Prawo WE
Television advertising, EC directives, European Community law
Abstract
W związku z planowaną na rok 2002 zmianą Dyrektywy o telewizji bez granic, przeprowadzono przegląd nowych trendów rozwoju rynku reklam oraz pojawiające się w związu z nimi problemy zarówno prawne, jak i etyczne.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1426-2568
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu