- Author
- Górska-Warsewicz Hanna
- Title
- Badania preferencji konsumenckich na rynku produktów żywnościowych
- Source
- Handel Wewnętrzny, 2002, nr 4-5, s. 40-47
- Keyword
- Badania konsumenckie, Konsumpcja żywności, Preferencje konsumenta
Consumer research, Food consumption, Consumer preferences - Abstract
- Preferencje są określane jako system ocen i priorytetów, według którego jedne produkty są oceniane wyżej od innych, a uporządkowane względem siebie tworzŃ skalę. W artykule omówiono wyniki badań preferencji konsumenckich przeprowadzonych w 2001 r. na ogólnopolskiej próbie 1000 konsumentów. Przedmiotem badań preferencji komsumenckich stanowiły wybrane grupy produktów żywnościowych.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 0438-5403
- Language
- pol