BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Górska-Warsewicz Hanna
Title
Badania preferencji konsumenckich na rynku produktów żywnościowych
Source
Handel Wewnętrzny, 2002, nr 4-5, s. 40-47
Keyword
Badania konsumenckie, Konsumpcja żywności, Preferencje konsumenta
Consumer research, Food consumption, Consumer preferences
Abstract
Preferencje są określane jako system ocen i priorytetów, według którego jedne produkty są oceniane wyżej od innych, a uporządkowane względem siebie tworzŃ skalę. W artykule omówiono wyniki badań preferencji konsumenckich przeprowadzonych w 2001 r. na ogólnopolskiej próbie 1000 konsumentów. Przedmiotem badań preferencji komsumenckich stanowiły wybrane grupy produktów żywnościowych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0438-5403
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu