BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nowacka Barbara
Title
Wybrane czynniki kształtujące zyskowność sprzedaży w kanałach dystrybucji na rynku motoryzacyjno-paliwowym
Source
Handel Wewnętrzny, 2002, nr 4-5, s. 68-74
Keyword
Rynek paliw, Działalność gospodarcza, Rynek samochodowy, Sprzedaż produktu, Zysk przedsiębiorstwa, Kanały dystrybucji
Fuel market, Business activity, Car market, Product sales, Business profit, Distribution channels
Abstract
W artykule omówiono tendencje do zmian sytuacji produkcyjno-sprzedażowej w dużych przedsiębiorstwach przetwórczych oraz czynniki wpływające na sytuację sprzedażową w handlowych kanałach dystrybucji. Przedstawiono poziom i strukturę kosztów wpływajacych na rentowność działalności operacyjnej handlowych dystrybutorów rynkowych. Omówiono sprawność działania i zadłużenie w handlowych kanałach dystrybucji rynkowej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0438-5403
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu