BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Huszczak Marlena, Dohnalik Jacek
Title
NaviGustor, czyli sens testów sensorycznych
Source
Marketing w Praktyce, 2002, nr 1, s. 13-16
Keyword
Badanie rynku, Konsument, Produkt na rynku, Analiza sensoryczna
Market research, Consumer, Product on the market, Sensory analysis
Abstract
Przedstawiono autorski produkt do badań sensorycznych Instytutu Pentor - NaviGustor, który pozwala poznać, jakie komponenty produktu i w jakim natężeniu są szczególnie cenione przez różne typy konsumentów. Autor podkreśla, że tylko takie rozwinięte badanie sensoryczne jak właśnie NaviGustor pozwala omijać pułapki uśrednienia.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu