BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Siekierski Krzysztof
Title
Między deklaracjami a rzeczywistym zakupem
Source
Marketing w Praktyce, 2002, nr 5, s. 8-10
Keyword
Produkt na rynku, Badania marketingowe, Marketing, Zachowania konsumenta
Product on the market, Marketing research, Marketing, Consumer behaviour
Abstract
Zwrócono uwagę, czy warto w badaniach marketingowych pytać o chęć zakupu nowego produktu. Podkreślono, że atrakcyjność produktu i deklarowana chęć zakupu nie przekładają się automatycznie na popyt. Wyróżniono czynniki, które wpływają na rozbieżność między deklaracjami a późniejszymi zachowaniami zakupowymi.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu