BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Mykowska Aleksandra, Kubas Małgorzata
Title
Jak klienci podejmują decyzje
Source
Marketing w Praktyce, 2002, nr 4, s. 12-15
Keyword
Marketing, Zachowania konsumenta, Podejmowanie decyzji marketingowych, Strategia marketingowa, Reklama
Marketing, Consumer behaviour, Marketing decision making, Marketing strategy, Advertising
Abstract
Autorzy podjęli temat, w jaki sposób klienci podejmują decyzje o zakupach. W badaniach pilotażowych sprawdzono, czy i na ile strategie podejmowania decyzji przez konsumentów różnią się w zależności od typów produktów. Na podstwie wyników wysunięto wnioski na temat reklamy, która może do tych ludzi dotrzeć. Omówiono, jak planować strategię marketingową w zależności od typu produktu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu