BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Idzik Marcin
Title
Polak, który chce oszczędzać
Source
Marketing w Praktyce, 2002, nr 8, s. 33-36
Keyword
Produkty bankowe, Segmentacja rynku, Badania marketingowe, Gospodarstwa domowe, Oszczędności gospodarstw domowych
Bank product, Market segmentation, Marketing research, Households, Household savings
Abstract
Przedstawiono wyniki z badań przeprowadzonych przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor, które obrazują widoczne zmiany miejsc lokowania nadwyżek finansowych wśród klienów banków. Wyróżniono czynniki, które najsilniej determinują oszczędności. Raport obejmuje dane za lata 1992 - 2002.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu