BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Teluk Tomasz
Title
Paranoja spamu
Source
Boss-Gospodarka, 2003, nr 2, s. 58-61
Keyword
Marketing internetowy, Nieuczciwa konkurencja, Internet, Reklama komputerowa, Poczta elektroniczna
e-marketing, Unfair competition, Internet, Computer advertising, e-mail
Abstract
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną przewiduje penalizację e-mailingu bez przyzwolenia adresata. Jest to najpopularniejsza i najbardziej skuteczna bezpośrednia reklama w Internecie. Jednocześnie e-mailing jest najtańszą i jedną z najbardziej efektywnych form marketingu interaktywnego. Jednak w praktyce metoda ta budzi duże kontrowersje.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu