BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szumilak Jan (Wydział Zarządzania)
Title
Zróżnicowanie cen detalicznych w kanałach dystrybucji towarów powszechnego spożycia (na przykładzie krakowskiego handlu towarami FMCG)
Source
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 1, s. 35-49
Keyword
Produkty szybko zbywalne, Artykuły konsumpcyjne, Ceny detaliczne, Ceny towarów, Polityka cenowa
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Article of consumption, Retail prices, Commodity price, Pricing policy
Abstract
W artykule omówiono wyniki badań nad zróżnicowaniem cen w odniesieniu do wybranych towarów codziennego i powszechnego spożycia, biorąc pod uwagę kształtowanie się rozpiętości cen ich bliskich substytutów, oferowanych w obiektach danego typu. Badaniami objęto towary należące do tzw. rynku FMCG, czyli artykuły żywnościowe, chemii gospodarczej, kosmetyczne oraz papierosy i napoje alkoholowe o szybkiej rotacji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0438-5403
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu