BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Rojek-Nowosielska Magdalena
Title
Nie tylko zysk
Source
Personel i Zarządzanie, 2002, nr 24, s. 8-11
Keyword
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Etyka biznesu, Marketing społeczny, Zarządzanie biznesem, Zarządzanie marketingowe, Marketing społecznie zaangażowany, Wizerunek przedsiębiorstwa
Corporate Social Responsibility (CSR), Business ethics, Social marketing, Business management, Marketing management, Cause Related Marketing (CRM), Company image
Abstract
Przedstawiono jakie jest zainteresowanie przedsiębiorstw sprawami społecznymi i środowiskowymi. Wyjaśniono istotę strategii nowej generacji CRM, która zakłada współpracę przedsiębiorstw i organizacji non profit. Autorka przedstawia głosy za i przeciw tej koncepcji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu