BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szczepanik Rafał
Title
Sieć to nie tuba
Source
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 44-45
Keyword
Media, Internet, Reklama w internecie, Reklama w mass mediach, Witryny internetowe, Reklama, Promocja przedsiębiorstwa, Promocja, Public relations
Media, Internet, Internet advertising, Advertising in mass media, Internet websites, Advertising, Promotion of enterprise, Promotion, Public relations
Abstract
Artykuł podkreśla znaczenie, jakie w public relations każdej firmy może odegrać internet. Autor przedstawia metody popularyzacji swojej strony WWW, a także sposoby monitorowania internetu będące pomocne w badaniu opinii i uwag klientów dotyczących produktów oferowanych przez dane przedsiębiorstwo.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0867-1389
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu