BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Hanussek Jan
Title
Pionierska implementacja Category Management w BAT Polska
Source
Poradnik Handlowca, 2003, nr 5, s. 22-23
Keyword
Zarządzanie kategorią, Sprzedaż produktu, Konkurencyjność handlowa, Studium przypadku
Category Management, Product sales, Trade competitiveness, Case study
Company
British American Tobacco
Abstract
Polski rynek detaliczny charakteryzuje coraz ostrzejsza konkurencja i niższe ceny. British American Tobacco (BAT) Polska zamierza osiągnąć znaczące umocnienie pozycji rynkowej dzięki profesjonalnym usługom w dziedzinie Category Management (CM), w tym tworzeniu planogramów dla swoich partnerów handlowych. Ważnym aspektem jest wdrożenie wsparcia informatycznego ułatwiającego współpracę nad projektami CM z kluczowymi sieciami handlowymi. W ramach tych projektów optymalizowany będzie asortyment i wykorzystanie przestrzeni sprzedażnej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1231-1545
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu