BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Title
Potężny Wal-Mart przegrywa w Niemczech
Source
Zarządzanie na Świecie, 2003, nr 2, s. 7-13
Keyword
Handel detaliczny, Supermarkety, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Strategia przedsiębiorstwa, Sieci handlowe, Rynki towarowe
Retail trade, Supermarkets, Enterprise management, Corporation strategies, Chain stores, Commodity markets
Company
Wal-Mart
Country
Niemcy
Germany
Abstract
Od 1991 roku amerykańska sieć supermarketów Wal-Mart realizuje strategię globalną. W artykule skupiono się na problemach, z jakimi potężny Wal-Mart zetknął się na rynku niemieckim, na który wszedł pod koniec 1997 roku.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-3747
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu