BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Title
Wal-Mart najlepszy w rankingu "Fortune"
Source
Zarządzanie na Świecie, 2003, nr 4, s. 1-7
Keyword
Handel detaliczny, Supermarkety, Sieci handlowe, Koncerny, Ranking przedsiębiorstw, Charakterystyka przedsiębiorstwa
Retail trade, Supermarkets, Chain stores, Concerns, Ranking of companies, Company characteristics
Company
Wal-Mart
Abstract
Dokonano charakterystyki koncernu handlowego Wal-Mart, który w ankiecie przeprowadzonej z inicjatywy amerykańskiego magazynu gospodarczego "Fortune" na temat najbardziej podziwianego przedsiębiorstwa świata zajął pierwsze miejsce. Po raz pierwszy w ciągu 7 lat od uruchomienia tej ankiety najbardziej podziwiane przedsiębiorstwo jest równocześnie największe pod względem obrotów oraz liczby pracowników. Ranking za rok 2002.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-3747
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu