BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kowalczyk Artur
Title
Tak zwane strategie cenowe
Source
Bank, 2003, nr 9, s. 57-59
Keyword
Marketing bankowy, Strategia marketingowa, Komunikowanie marketingowe, Produkty bankowe, Cena produktu, Strategia cen
Bank marketing, Marketing strategy, Marketing communication, Bank product, Product price, Pricing strategies
Abstract
Zwrócono uwagę na problem rzetelności w komunikacji marketingowej polskich banków z klientami. Jednym z najistotniejszych instrumentów marketingu-mix instytucji finanowych jest cena produktu bankowego. Tymczasem oprocentowanie kredytów i depozytów oraz prowizje i opłaty należą do najgorzej ocenianych elementów oferty bankowej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-9125
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu