- Author
- Bugaj Justyna
- Title
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Source
- Organizacja i Kierowanie, 2003, nr 3, s. 101-116
Organization and Management - Keyword
- Kultura organizacji, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta
Corporate culture, Customer Relationship Management (CRM), Customer service - Abstract
- Artykuł opisuje wyniki badania przeprowadzonego przez autora na wiosnę 2003 r., celem którego było wykazanie zależności między kulturą organizacyjną a wprowadzaniem zmian związanych z wdrożeniem projektu informatycznego. Ukazuje również potrzebę rozróżnienia zagadnień związanych z wdrożeniem sposobu kierowania organizacją oraz nowoczesnym narzędziem wspierającym podejmowanie decyzji, jakim jest zarządzanie relacjami z klientem.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 0137-5466
- Language
- pol