BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bugaj Justyna
Title
Zarządzanie relacjami z klientem
Source
Organizacja i Kierowanie, 2003, nr 3, s. 101-116
Organization and Management
Keyword
Kultura organizacji, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta
Corporate culture, Customer Relationship Management (CRM), Customer service
Abstract
Artykuł opisuje wyniki badania przeprowadzonego przez autora na wiosnę 2003 r., celem którego było wykazanie zależności między kulturą organizacyjną a wprowadzaniem zmian związanych z wdrożeniem projektu informatycznego. Ukazuje również potrzebę rozróżnienia zagadnień związanych z wdrożeniem sposobu kierowania organizacją oraz nowoczesnym narzędziem wspierającym podejmowanie decyzji, jakim jest zarządzanie relacjami z klientem.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0137-5466
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu