BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Zalewski Romuald I., Borucki Michał
Title
Ocena satysfakcji klienta z usług doradczych (I) : Modele jakości usług
Source
Przegląd Organizacji, 2003, nr 6, s. 23-27
Keyword
Doradztwo, Usługi konsultingowe, Jakość usług, Ocena jakości, System zarządzania jakością
Consultancy, Consulting services, Quality of services, Quality assessment, Quality management systems
Abstract
Celem artykułu jest sprawdzenie, czy i w jakim stopniu pomiar satysfakcji klienta oparty na zasadach metody SERVQUAL będzie przydatny do doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością w firmie świadczącej wyspecjalizowane usługi doradcze. Scharakteryzowano kilka najbardziej podstawowych modeli opisujących jakość usług świadczonych na rzecz konsumenta.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0137-7221
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu