BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Edmondson Gail, Tierney Christine, Kripalani Manjeet, Dawley Heidi
Title
Auta z klasą : dlaczego wszyscy chcą produkować modele luksusowe
Source
Business Week - edycja polska, 2003, nr 5 (134), s. 84-89
Keyword
Rynek samochodowy, Ceny samochodów, Marka produktu
Car market, Car prices, Product brand
Abstract
W ciągu ostatnich 10 lat sprzedaż luksusowych samochodów wzrosła o 70 proc. Taki rozwój nastąpił dzięki podwojeniu liczby modeli oraz nowym rynkom zbytu. Teraz nowym wyzwaniem dla producentów tych aut jest tworzenie sieci dealerskich.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu