BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Styczek Dariusz
Title
Kontratak polskich marek
Source
Business Week - edycja polska, 2003, nr 9 (138), s. 36-38
Keyword
Marka produktu, Strategia marketingowa, Zarządzanie marketingowe
Product brand, Marketing strategy, Marketing management
Abstract
Powstałe po 1990 roku polskie marki zagospodarowały rynki pozostawione przez zachodnie koncerny lub wykreowały nowe. Przedstawiono kilka takich marek: Atlantic, Atlas, Endo, Kamis, Kler, Łaciate, Tatuum, W. Kruk, Wittchen, Pożegnanie z Afryką.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu