- Author
- Hałacińska Kinga
- Title
- Człowiek do zadań specjalnych
- Source
- Business Week - edycja polska, 2003, nr 12 (141), s. 60-62
- Keyword
- Doradztwo w biznesie, Korporacje, Organizacja i zarządzanie, Kierownicy w przedsiębiorstwie, Menedżer, Psychologia biznesu, Kultura organizacji
Business consulting, Corporation, Organisation and management, Managers in a enterprise, Manager, Business psychology, Corporate culture - Abstract
- Przedstawiono rolę jaką odgrywają doradcy, psychologowie, terapeuci czy dziennikarze w zwiększeniu skuteczności biznesmena. Stają się oni czymś w rodzaju zwierciadła dla prezesa. On sam najczęściej nie ma informacji zwrotnej jak odbierają go jego ludzie.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol






