BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Title
Na czym opierają się regularne sukcesy?
Source
Zarządzanie na Świecie, 2003, nr 8, s. 10-14
Keyword
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie dla sukcesu, Strategia sukcesu
Enterprise management, Management for success, Success strategy
Abstract
W ślad za miesięcznikiem "Fast Company" wymieniono i omówiono 10 atrybutów, które można obserwować w przedsiębiorstwach odnoszących wyraźne sukcesy rynkowe. Są to: więzi emocjonalne z klientami, oryginalna strategia, atrakcyjne warunki pracy i bycie atrakcyjnym partnerem biznesu, gotowość do zmian, przestrzeganie jasnych wartości, uzupełnienie pomysłowości dyscypliną, wygrywanie w bitwie o talenty, wykorzystywanie nowoczesnej techniki do usprawnienia swojej działalności, szybkość działania, przywództwo na wszystkich szczeblach.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-3747
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu