BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wilk Katarzyna
Title
Gazet(k)a firmowa
Source
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 25-28
Keyword
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Kultura organizacji, Informacja w przedsiębiorstwie, Marketing wewnętrzny
Enterprise management, Corporate culture, Information in enterprise, Internal marketing
Abstract
Przedsiębiorstwa, wdrażając nowe programy rynkowe często zaniedbują kontakt z ludźmi, którzy mają pracować w nowym otoczeniu. Gazeta, obok innych podjętych przez firmę działań, przygotowuje pracowników na te zmiany. Przedstawiono korzyści jakie wynikają z opracowania biuletynu wewnętrznego w firmie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu