BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Ankiel-Homa Magdalena, Olejniczak Tomasz
Title
E-usługi dobrze wprowadzone (case study)
Source
Marketing w Praktyce, 2003, nr 10, s. 41-44
Keyword
Usługi, Biznes elektroniczny, Przedsiębiorstwo usługowe, Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Studium przypadku, e-usługi
Services, e-business, Service enterprise, Company development strategy, Case study, e-services
Company
Internetia Telekom
Abstract
Istotnym czynnikiem stosowanym przez przedsiębiorstwa usługowe jest poszerzanie oferty. Internetia Telekom z Grupy Netia - największego prywatnego operatora telekomunikacyjnego w Polsce, koncentrując swoją dziaalność na naszym rynku internetowym, zaoferowała klientom szeroki pakiet usług. Skierowała go do szerokiego grona odbiorców rynku krajowego. Podczas procesu wprowadzenia usług na rynek wykorzystano elementy strategii push oraz pull.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu