BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Karolak Tomasz
Title
Promocja przez wyszukiwarki
Source
Marketing w Praktyce, 2003, nr 10, s. 45-49
Keyword
Marketing internetowy, Reklama w internecie, Internet
e-marketing, Internet advertising, Internet
Abstract
Wedułg Forrester Research ponad 80 proc. użytkowników sieci wykorzystuje wyszukiwarki internetowe do dotarcia do informacji dotyczących produktów i usług. Przeciętny internauta częściej klika w odnośniki do stron znajdujące się w wynikach wyszukiwania niż na bannery reklamowe czy też linki zamieszczone w serwisach internetowych. Wysoka pozycja w wyniku wyszukiwania jest najskuteczniejszą, choć ciągle niedoceniana formą internetowej promocji. Autor wyróżnia elementy mające wpływ na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu