BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szydzińska Kinga
Title
Marka taka jak ty
Source
Marketing w Praktyce, 2003, nr 11, s. 11-12
Keyword
Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Zarządzanie produktem
Product brand, Brand positioning, Product management
Abstract
Można zaryzykować stwierdzeniem, że marki zbudowane na podstawie zasady podobieństwa do swoich odbiorców będą zyskiwać coraz większą popularność. Dotyczy to zwłaszcza marek skierowanych do młodszych, dla których wyrażenie własnych poglądów jest szczególnie ważne i którzy często odrzucają wszystko, co kojarzy się im ze stylem życia starszych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu