BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Czuba Michał
Title
Tworzenie zyskownych spoółeczności wirtualnych
Source
Marketing w Praktyce, 2003, nr 11, s. 45-47
Keyword
Przedsiębiorstwo wirtualne, Obsługa klienta, Rzeczywistość wirtualna, Internet, Biznes elektroniczny, Segmentacja rynku
Virtual enterprise, Customer service, Virtual reality, Internet, e-business, Market segmentation
Abstract
Coraz więcej osób korzysta z internetu. Wzrost ich liczebności umożliwia opłacalne prowadzenie działalności przez firmy internetowe. Głównym narzędziem służącym do świadczenia usług w sieci jest komunikacja online z klientami. Zadanie to speniają różnego rodzaju bezpłatne biuletyny, e-ziny czy kanały IRC. Służą one w pośredni i bezpośredni sposób do zachęcania internautów do dokonywania zakupów w sieci. Autor podaje wiele praktycznych uwag przydatnych przy tworzeniu społeczności wirtualnej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu