BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szczypior Andrzej
Title
Target na lek
Source
Marketing w Praktyce, 2003, nr 12, s. 34-38
Keyword
Marketing branżowy, Rynek farmaceutyczny, Promocja produktu, Segmentacja rynku
Business line marketing, Pharmaceutical market, Product promotion, Market segmentation
Abstract
Lekarze to trudny i wymagający target działań promocyjnych. Marketing farmaceutyczny to jedna z dziedzin, w której najwcześniej zaczęto wdrażać do codziennej praktyki modną obecnie ideę mikromarketingu, czyli różnicowania komunikatów i instrumentów marketingowego oddziaływania w zależności od cech klienta, już nie na poziomie grup (segmentów), lecz konkretnych klientów-osób.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu