BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Jaślan Marek
Title
Olimpia da się przekonać
Source
Business Week - edycja polska, 2004, nr 1 (142), s. 70-72
Keyword
Handel detaliczny, Handel elektroniczny, Księgarnie, Internet, Zakup, Przedsiębiorstwo wirtualne
Retail trade, e-commerce, Bookstore, Internet, Purchasing, Virtual enterprise
Company
Merlin, Prószyński i S-ka
,
Abstract
Jednym z pierwszych dużych przedsięwzięć e-handlowych w Polsce było otwarcie w 1997 roku internetowego hipermarketu spożywczego Totu. Polskie sklepy handlujące w Internecie nie zarabiają jeszcze ogromnych kwot. Jednak z roku na rok wiedzie im się coraz lepiej. Najlepszym tego przykładem mogą być księgarnie: Merlin czy Prószyński i S-ka.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu