BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Lelonkiewicz Anna
Title
Piwo z przemyślaną tożsamością
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 18-20
Keyword
Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Promocja produktu, Rynek piwa
Product brand, Brand positioning, Product promotion, Beer market
Abstract
25 maja 2003 r. weszła w życie nowelizacja ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Piwo może być reklamowane już od godziny 20.00. W zaistniałej sytuacji należy się zastanowić, jaka wartość z punktu widzenia konsumenta jest najważniejsza dla konkretnej marki.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu