BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Filipek Jarosław, Siedlok Franciszek
Title
Jakość - wyróżnik nie do podrobienia
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 21-23
Keyword
Sprzedaż, Promocja sprzedaży, Strategia jakości, Produkt na rynku, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Sale, Selling promotion, Quality strategy, Product on the market, Customer satisfaction management
Abstract
Tworzenie nowych produktów, budowanie relacji z klientami, doskonalenie i optymalne wykorzystywanie łańcuchów dostaw to procesy, które stanowią podstawę budowania wyróżnienia firmy. W artykule wyróżniono kolejną, jedną z najczęściej stosowanych strategii wyróżnienia na rynkach rozwiniętych - strategię jakości.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu