BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Laszyn Adam, Barowicz Przemysław
Title
Każdy rzecznikiem firmy
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 27-28
Keyword
Wizerunek przedsiębiorstwa, Public relations, Sytuacje kryzysowe, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Komunikowanie marketingowe
Company image, Public relations, Crisis situations, Communication in organisation, Marketing communication
Abstract
Brak dbałości o wewnętrzną komunikację kryzysową bywa często powodem pogłębiania się kryzysów wizerunkowych. Jak ustrzec się przed sytuacją, gdy komunikacja wewnętrzna staje się piętą achillesową antykryzysowych działań wizerunkowych?
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu