BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nawrat Beata
Title
Bazy danych wzajemnie udostępniane
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 1, s. 45-47
Keyword
Marketing bezpośredni, Informacja biznesowa, Bazy danych
Direct marketing, Business information, Databases
Abstract
Na polskim rynku działa bardzo wiele firm, dla których podstawowym narzędziem sprzedaży jest marketing bezpośredni, w tym telemarketing lub direct mail. Zasobem, który umożliwia tym firmom sprzedaż produktów lub usług, jest teleadresowa baza danych. Koncepcja programów partnerskich, polegająca na wzajemnym udostępnianiu danych osobowych (lub danych firm) jest odpowiedzią na zapotrzebowanie tych firm na "dobre dane". Przedstawiono uproszczony schemat udostępniania danych, zalety wymiany bazami oraz podstawowe założenia modelu działania.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu