BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bieńkowski Wojciech
Title
Optymalny Model Sprzedaży
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 2, s. 12-14
Keyword
Sprzedaż, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie projektem, Rynek instytucjonalny
Sale, Sale management, Project management, Business to Business (B2B)
Abstract
Działanie Optymalnego Modelu Sprzedaży (OMS) polega na przeprowadzeniu procesu sprzedaży w sposób zaplanowany, zintegrowany i w pełni raportowalny. Znajduje zastosowanie w szczególności w branżach: finansowej (ubezpieczenia, bankowość, leasing), telekomunikacyjnej (stacjonarna, komórkowa), motoryzacyjnej, turystycznej, elektronicznej. Można go z powodzeniem stosować na rynku B2B i B2C, zarówno w sprzedaży produktów/ usług do bazy własnych klientów, jak również do rynku pierwotnego. Przedstawiono przykład wdrożenia modelu sprzedaży w pewnym banku.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu