BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gienas Krzysztof
Title
E-poczta pod prawną kontrolą
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 2, s. 20-22
Keyword
Poczta elektroniczna, Reklama, Regulacje prawne, Prawne aspekty reklamy
e-mail, Advertising, Legal regulations, Legal aspects of advertising
Abstract
Nierozważne korzystanie przez reklamodawców z poczty elektronicznej może doprowadzić do zaprzepaszczenia szans upatrywanych w tym kanale dystrybucji informacji. Powszechnie prezentowany jest pogląd, że spam jest realnym zagrożeniem dla rozwoju handlu elektronicznego. W temacie artykułu - regulacje prawne dotczące przesyłania informacji handlowych wykorzystując elektroniczne środki przekazu, w szczególności poczty elektronicznej oraz kilka rad, co robić, by nie narazić się na zarzuty naruszenia przepisów ustawy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu