BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kucharska-Białobrzeska Mirosława
Title
Jak nie przegrać wojny cenowej
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 3, s. 7-10
Keyword
Marketing handlowy, Ceny, Przedsiębiorstwo na rynku, Dobór pracowników, Zawód sprzedawcy
Trade marketing, Prices, Enterprise in the market, Employees' recruitment, Profession of a seller
Abstract
Nie bez powodu mówimy w przypadku cenowych wojen o jak najmniejszych stratach, a nie o wygranych. Nawet, jeśli któraś ze stron uzyskuje krótkoterminowe udziały w rynku, to na dłuższą metę obniżenie zysków prowadzi do osłabienia pozornego zwycięzcy. Przedstawiono kilka sposobów ograniczenia negatywnych wpływów wojny cenowej oraz jaką rolę pełni w cenowych zmaganiach rywali zespół handlowy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu