BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Filipek Jarosław
Title
Granice rozszerzenia marki
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 3, s. 11-12
Keyword
Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Marketing, Zarządzanie marketingowe
Product brand, Brand positioning, Marketing, Marketing management
Abstract
Zarządzanie marką ma na celu zbudowanie przewagi konkurencyjnej i wykorzystanie jej. Z tego źróda bierze się m.in. polityka rozszerzania lub przenoszenia marki. Konieczne są tu przemyślane działania: im szersze ma być przeniesienie i im więcej cech marki ma być odłożonych lub zmienionych, tym ryzyko jest większe.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu