BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nieżurawski Lech, Kobylański Andrzej, Pawłowska Bożena
Title
Analiza satysfakcji klienta w przedsiębiorstwie stolarki budowlanej - wyniki badań
Source
Problemy Jakości, 2003, nr 5, s. 39-45
Keyword
Zarządzanie zadowoleniem klientów, Rentowność przedsiębiorstwa, Badania marketingowe, Reklamacje klienckie, Przedsiębiorstwo budowlane
Customer satisfaction management, Enterprise profitability, Marketing research, Client complaints, Construction company
Abstract
Artykuł jest wnikliwą analizą zależności pomiędzy satysfakcją klientów a rentownością firmy. Na przykładzie przedsiębiorstwa stolarki budowlanej, autorzy przedstawiają ogólną satysfakcję klientów na podstawie przeprowadzonych badań, dotyczących m.in. ilości reklamacji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0137-8651
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu