BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pietrzak Michał
Title
Marketingu szefa zatrudnię
Source
Businessman Magazine, 2004, nr 5, s. 120-122
Keyword
Marketing, Pracownicy w przedsiębiorstwie, Dobór pracowników, Kadra kierownicza
Marketing, Employees in enterprise, Employees' recruitment, Managerial staff
Abstract
W artykule przedstawiono jakie cechy powinny interesować przedsiębiorców przy wyborze idealnego kandydata na stanowisko dyrektora marketingu. Osoba, która sprawdziła się w firmie X niekoniecznie sprawdzi się w firmie Y. Przyczyną nie jest brak doświadczenia czy wykształcenia. W jednych firmach lepiej sprawdzają się osoby z umiejętnością analityczno-indukcyjnego myślenia, a w innych umysły ścisłe.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0867-1389
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu