BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Matyjek Zuzanna
Title
Reklamowy patriota
Source
Profit, 2004, nr 7, s. 24-25
Keyword
Agencje reklamowe, Rozwój przedsiębiorstwa, Strategia przedsiębiorstwa, Kierownicy w przedsiębiorstwie, Charakterystyka przedsiębiorstwa, Studium przypadku
Advertising agency, Enterprise development, Corporation strategies, Managers in a enterprise, Company characteristics, Case study
Company
Demo Effective Launching
Abstract
Omówiono rozwój agencji reklamowej Demo Effective Launching, utworzonej w 1989 r. przez Jacka Sadowskiego, biznesmena z Krakowa. Przybliżono strategię, która doprowadziła do sukcesu rynkowego firmy. Agencja reklamuje takie polskie marki jak: Ludwik, Bakoma, Kamis, Hellena.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-9367
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu