BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gocławska Monika
Title
Moda na żywność tradycyjną
Source
Business Week - edycja polska, 2004, nr 2 (143), s. 46-47
Keyword
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Nisza rynkowa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Marketing produktu, Przedsiębiorstwo rodzinne
Enterprise management, Market niche, Enterprise competitiveness, Small business, Product marketing, Family-owned business
Abstract
Produkcja rarytasów z babcinej spiżarni - grzybków w occie czy konfitur z płatków róży - okazała się strzałem w dziesiątkę na zatłoczonym rynku żywności. W artykule przedstawiono kilka takich rodzinnych przedsiębiorstw.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu