BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Mikołajczyk Marek, Herman Jarosław, Maciejewski Krzysztof
Title
Teleinformatyka - bank bliżej klienta
Source
Gazeta Bankowa, 2004, nr 12, s. 37-40
Keyword
Bankowość, Sektor bankowy, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Informatyczne systemy zarządzania
Banking, Banking sector, Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Management Information Systems
Abstract
W raporcie przedstawiono w jaki sposób należy przeobrażać kontakty z klientami aby dały one początek weryfikacji postaw ekonomicznych marketingu, sprzedaży i obsługi w sektorze usług finansowych. Zaprezentowano również potrzebę wprowadzenia grupy systemów CRM, które wspierać będą zarządzanie relacjami banku z klientem.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu