BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Fronczak Krzysztof
Title
W czym można pomóc? : Telekomunikacja
Source
Nowe Życie Gospodarcze, 2004, nr 6, s. 22-23
Keyword
Call centers, Telekomunikacja, Obsługa klienta
Call centers, Telecommunication, Customer service
Company
Plus GSM, Telekomunikacja Polska SA (TP SA), Polkomtel SA
, ,
Abstract
Artykuł opisuje jak jakość obsługi klienta przez biura call center może wpłynąć na opinię o przedsiębiorstwie. Opisuje modelowy sposób wprowadzenia call center przez Plus GSM oraz niewypał Telekomunikacji Polskiej S.A. w postaci "Błekitnej linii". Zawiera także porównania rozwiązań technologicznych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1234-5784
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu