BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pietkun Paweł
Title
Jak internauci widzą banki
Source
Gazeta Bankowa, 2007, nr 1, s. 17 - 19
Keyword
Opinia publiczna, Portale internetowe, Banki, Bankowość
Public opinion, Web portals, Banks, Banking
Note
Zawiera wykresy tonacji wypowiedzi na temat poszczególnych banków uszeregowane według kryterium banku, tematu i profilu internauty.
Abstract
Obecnie żadna firma nie może pozwolić sobie na zignorowanie swojego wizerunku w internecie. RR Communication Consulting przygotował analizę jak internauci postrzegają banki, które jak się okazało, są częstymi podmiotami dyskusji na forach. Dostarczają usług masowym klientom, prowadzą w ostatnich czasach dużo rekrutacji, a wiele banków jest notowanych na giełdach. RRCC przeanalizował wpisy dotyczące 17 największych banków działających w naszym kraju. Wykorzystano dwa potężne źródła wpisów: fora dyskusyjne z portalu gazeta.pl oraz grupy dyskusyjne. Przeanalizowano w sumie 3531 wpisów internautów (dbając o proporcjonalny, losowy dobór próby) z I połowy 2006 roku. Artykuł zaznajamia z wynikami tak przeprowadzonego badania.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu