- Author
- Bilewicz-Bandurska Dorota
- Title
- Po co cepelii ten miś?
- Source
- Business Week - edycja polska, 2004, nr 5 (146), s. 30-31
- Keyword
- Marka produktu, Sprzedaż produktu, Sztuka, Rękodzieło artystyczne
Product brand, Product sales, Art, Artistic handicraft - Abstract
- W artykule przedstawiono sieć sklepów Cepelia. W każdym dużym mieście w Polsce działa chociaż jeden taki sklep. Fundacja Cepelia - Polska Sztuka i Rękodzieło, bo tak brzmi obecnie nazwa tej istniejącej od 1953 r. instytucji, prowadzi 70 sklepów własnych i użycza znaku kilkunastu innym. Porównano te sklepy z galerią Artis, która również oferuje rękodzieło ludowe i artystyczne.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol






