BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bilewicz-Bandurska Dorota
Title
Po co cepelii ten miś?
Source
Business Week - edycja polska, 2004, nr 5 (146), s. 30-31
Keyword
Marka produktu, Sprzedaż produktu, Sztuka, Rękodzieło artystyczne
Product brand, Product sales, Art, Artistic handicraft
Abstract
W artykule przedstawiono sieć sklepów Cepelia. W każdym dużym mieście w Polsce działa chociaż jeden taki sklep. Fundacja Cepelia - Polska Sztuka i Rękodzieło, bo tak brzmi obecnie nazwa tej istniejącej od 1953 r. instytucji, prowadzi 70 sklepów własnych i użycza znaku kilkunastu innym. Porównano te sklepy z galerią Artis, która również oferuje rękodzieło ludowe i artystyczne.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu