BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Więcek Jan, Malec Łukasz
Title
Zarządzanie relacjami bank-klient (koncepcja CRM)
Source
Problemy Jakości, 2004, nr 3, s. 9-12
Keyword
Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Zarządzanie przez jakość, Bankowość, Bankowość detaliczna
Customer Relationship Management (CRM), Total Quality Management (TQM), Banking, Retail banking
Abstract
Artykuł opisuje przyczyny odchodzenia lojalnych klientów do konkurencji na przykładzie sektora bankowego. Przedstawia znaczenie oraz słuszność wykorzystania narzędzi CRM w tych przypadkach.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0137-8651
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu