BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nawrat Beata
Title
Wsparcie sprzedaży w terenie
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 4, s. 13-14
Keyword
Sprzedaż, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Obsługa klienta, Contact center
Sale, Customer Relationship Management (CRM), Customer service, Contact center
Abstract
Wiele skutecznych rozwiązań pomagających pokonać ograniczenia geograficzne oraz podnieść efektywność akcji sprzedażowych wiąże się z bardzo precyzyjnym zastosowaniem narzędzi marketingowych i direct marketingowych, jako bezpośredniego wsparcia sprzedaży. W artykule przedstawiono rozwiązania gwarantujące bardzo efektywne wsparcie struktur sprzedażowych (platforma CRM i contact center).
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu